Urząd Miasta rozesłał pisma do uczestników programu dot. OZE z pytaniem, czy Ci są gotowi ponieść większe koszty udziału własnego w przedsięwzięciu. Czasu na decyzje jest mało, dlatego prosimy o szybkie nadsyłanie odpowiedzi.
Pod koniec sierpnia br. otwarto oferty w przetargu na realizację projektu „Budowa instalacji OZE na terenie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego”. Do Urzędu Miasta wpłynęły wówczas dwie oferty, które swoją kwotą przewyższały kwotę wynikającą z umowy o dofinansowanie zawartej z Urzędem Marszałkowskim.
Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projekt opiewał na kwotę 7.160.440,77 zł, w tym kwota dofinansowania 5.597.505 zł. Najkorzystaniejsza oferta opiewa na kwotę 8.675.787,77 zł, czyli jest wyższa o 1.515.347 zł.
Po wstępnej analizie, przyjmując średnie wartości mocy instalacji oraz średnie koszty netto zaplanowane we wniosku o dofinansowanie w porównaniu do kwoty z najkorzystniejszej oferty z przetargu, beneficjenci - przy obecnych warunkach - poniosą wyższe koszty od pierwotnie szacowanych.
Urzędnicy sporządzili szacunkowy kosztorys inwestycji oraz przykłady wyliczeń dla instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła na bazie najkorzystniejszej oferty złożonej w przetargu. Wszystkie te informacje zostały wysłane pocztą tradycyjną do każdego uczestnika programu (treść pisma dostepna również w załączniku poniżej).
W związku z koniecznością poniesienia przez mieszkańców wyższych kosztów instalacji OZE niż pierwotnie szacowano, magistrat w wysłanych pismach pyta uczestników projektu o potwierdzenie chęci dalszego udziału w tymże projekcie. Od decyzji beneficjentów uwarunkowane jest podjęcie przez Miasto dalszych działań związanych z realizacją projektu.
- Prosimy, aby mieszkańcy odbierali pisma i niezwłocznie udzielali odpowiedzi (max. w ciągu trzech dni od dnia otrzymania pisma). Odpowiedź należy przesłać na adres mailowy: e-urzad@piotrkow.pl lub na adres Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Trybunalski - podkreślają piotrkowscy urzędnicy.
UWAGA!! Przedstawione wyliczenia to tylko koszty samej instalacji.
- VAT do wstępnych wyliczeń przyjęto 8%, lecz w niektórych przypadkach będzie to 23% np. jeżeli powierzchnia użytkowa budynku przekracza 300 m2. Mając na względzie powyższe mieszkańcy biorący udział w projekcie będą ponosili wyższe koszty od kwot wynikających z wniosku oraz umowy o dofinansowanie. Brak odpowiedzi na otrzymane pismo będzie traktowany jako rezygnacja z udziału w projekcie - podsumowują urzędnicy.
Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projekt opiewał na kwotę 7.160.440,77 zł, w tym kwota dofinansowania 5.597.505 zł. Najkorzystaniejsza oferta opiewa na kwotę 8.675.787,77 zł, czyli jest wyższa o 1.515.347 zł.
Po wstępnej analizie, przyjmując średnie wartości mocy instalacji oraz średnie koszty netto zaplanowane we wniosku o dofinansowanie w porównaniu do kwoty z najkorzystniejszej oferty z przetargu, beneficjenci - przy obecnych warunkach - poniosą wyższe koszty od pierwotnie szacowanych.
Urzędnicy sporządzili szacunkowy kosztorys inwestycji oraz przykłady wyliczeń dla instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła na bazie najkorzystniejszej oferty złożonej w przetargu. Wszystkie te informacje zostały wysłane pocztą tradycyjną do każdego uczestnika programu (treść pisma dostepna również w załączniku poniżej).
W związku z koniecznością poniesienia przez mieszkańców wyższych kosztów instalacji OZE niż pierwotnie szacowano, magistrat w wysłanych pismach pyta uczestników projektu o potwierdzenie chęci dalszego udziału w tymże projekcie. Od decyzji beneficjentów uwarunkowane jest podjęcie przez Miasto dalszych działań związanych z realizacją projektu.
- Prosimy, aby mieszkańcy odbierali pisma i niezwłocznie udzielali odpowiedzi (max. w ciągu trzech dni od dnia otrzymania pisma). Odpowiedź należy przesłać na adres mailowy: e-urzad@piotrkow.pl lub na adres Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Trybunalski - podkreślają piotrkowscy urzędnicy.
UWAGA!! Przedstawione wyliczenia to tylko koszty samej instalacji.
- VAT do wstępnych wyliczeń przyjęto 8%, lecz w niektórych przypadkach będzie to 23% np. jeżeli powierzchnia użytkowa budynku przekracza 300 m2. Mając na względzie powyższe mieszkańcy biorący udział w projekcie będą ponosili wyższe koszty od kwot wynikających z wniosku oraz umowy o dofinansowanie. Brak odpowiedzi na otrzymane pismo będzie traktowany jako rezygnacja z udziału w projekcie - podsumowują urzędnicy.