Informujemy, że awaria związana z brakiem połączenia z systemem CEPiK została usutnięta. W związku z tym obsługa klientów w Referacie Komunikacji została w pełni wznowiona.
____________________
Informujemy, że w dniu 06.08.2024 r. wystąpiła awaria związana z brakiem połączenia z systemem CEPiK. W związku z tym w Referacie Komunikacji mogą wystąpić utrudnienia w obsłudze klientów. Usunięcie awarii zależy od działań Centralnego Ośrodka Informatyki (COI). Po jej usunięciu i przywróceniu pełnej obsługi, stosowna informacja zostanie opublikowana w odrębnym komunikacie.
____________________
Informujemy, że w dniu 06.08.2024 r. wystąpiła awaria związana z brakiem połączenia z systemem CEPiK. W związku z tym w Referacie Komunikacji mogą wystąpić utrudnienia w obsłudze klientów. Usunięcie awarii zależy od działań Centralnego Ośrodka Informatyki (COI). Po jej usunięciu i przywróceniu pełnej obsługi, stosowna informacja zostanie opublikowana w odrębnym komunikacie.